.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش برای تحقق شعار سال در عرصه عمل

رئیس شورای اطلاع رسانی استان گفت: همه مسوولان استان باید تلاش کنند تا جهاد اقتصادی که شعار سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب تعیین شد در عرصه عمل محقق گردد. 
به گزارش شمال نیوز هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص پرهیز از نصب تابلو و بنر شعار سال، تاکید کرد: پیرو این فرمایشات، همه دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها، شهرداری ها، بانک ها و نهادهای مختلف استان از نصب هرگونه پارچه نوشته، بنر، تابلو و چاپ بروشورهای تبلیغاتی به نام شعار سال پرهیز جدی کنند.
ابراهیمی افزود: دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان موظف به نظارت بر اجرای این دستور در سراسر استان است.
وی از همه مسوولان خواست تا با تلاش مجدانه در راستای تحقق اهداف این شعار در عرصه عمل، بر اجرای صحیح این ابلاغیه اهتمام کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: مردم و اصحاب رسانه با حساسیت ویژه بر حسن اجرای این کار نظارت نموده و هر کجا که خلاف آنرا مشاهده کردند به دبیرخانه شورای اطلاع رسانی استان گزارش دهند.
گفتنی ست رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی با اشاره به نامگذاری هرساله به عناوین مختلف، نسبت به تبلیغات درباره این ‎نامگذاری ها به مسئولان امر تذکر داده تأکید فرمودند: « آنچه از مردم و مسئولان می‌خواهم، شنیدن و دنبال کردن آن است و پر کردن در و دیوار شهرها از این شعارها فایده ندارد. اگر نصب تابلوهای متعدد تبلیغاتی درباره نامگذاری سال‌ها هزینه ندارد، کاری غیرضروری است و اگر هزینه ‎بردار است، این کار اشکال هم دارد. »/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.